NAJČASTEJŠIE OTÁZKY A ODPOVEDE
Ak vám niečo nie je jasné, tu získate väčšinu odpovedí
Aké informácie dostanem pravidelne?
Aký účtovný softvér používate?
Ako od vás získam potrebné informácie?
Aké doklady potrebujete k tomu, aby ste nám poskytli Vami prezentované služby?
Akú mám záruku, že budem informácie dostávať pravidelne?
Čo ak dostaneme pokutu vašou chybou? Nechceli by sme znášať finančné postihy za niekoho iného.
Zodpovednosť za formálne chyby v účtovníctve nesieme my.. V prípade preukázania nášho pochybenia vám budeme všetky finančné postihy refundovať.
Naša spoločnosť je poistená voči prípadným škodám spôsobeným pri výkone nášho povolania do výšky poistného krytia 16 600€ Komunálnou poisťovňou. Zatiaľ sme však túto poistku nevyužili 🙂
Ako budeme spolu komunikovať?
Je nutné, aby sme sa stretávali osobne u vás v kancelárii?
Musím sa registrovať a chodiť s výkazmi na daňový úrad alebo poisťovňe?
Dokedy je potrebné doručiť doklady na zaúčtovanie?
Vediete účtovníctvo online?
Ako mám postupovať, keď chcem zmeniť doterajšieho účtovníka a prejsť s účtovníctvom k vám?
Kedy mám volať / písať?
Akú máte kvalifikáciu?
Sú v cene vedenia účtovníctva zahrnuté aj konzultácie?
Aké sú zmluvné podmienky?
Špecializujete sa na nejaké konkrétne odvetvie účtovníctva?
Ako dlho funguje vaša spoločnosť?
Čo je účtovníctvo a prečo je potrebné ho viesť?
Hlavná právna norma, ktorá upravuje účtovníctvo na Slovensku je zákon č. 431/2002 o účtovníctve.
dokumentačná funkcia: prostredníctvo účtovných dokladov a zápisov dokumentuje „dianie v podniku“ vyjadrené v číselných hodnotách
informačná funkcia: účtovná dokumentácia poskytuje informácie pre jednotlivých používateľov o aktuálnom stave vo firme: informácie sú dôležité pre vlastníkov, manažment, banky, štát…
kontrolná funkcia: informačný stav účtovníctva slúži pre hodnotenie hospodárnosti a rentability.
rozhodovacia funkcia: na základe korektných informácií z účtovného systému je možné prijímať správne rozhodnutia pre rozvoj organizácie.
Aké sú vaše skúsenosti?
Čo robiť, ak chcem prijať nového zamestnanca?
Čo ak prekročím počet položiek v balíku?
Ako zistíte, že je čas zmeniť balík?
Ak predpokladáte, že dôjde k prekročeniu počtu položiek a požadujete vyšší variant služby, stačí nám napísať, alebo zavolať a dohodneme sa.
Rovnako môžete požiadať aj o nižší variant, ak predpokladáte zníženie počtu položiek.
Čo znamená účtovná položka v cenníku služieb?
Každý pohyb na bankovom výpise je jedna účtovná položka. Pokladničný doklad tvorí štandardne tiež jednu účtovnú položku.
Pri niektorých variantoch balíkov služieb je digitálne účtovanie bankových výpisov - ZDARMA. Napríklad ide o variant E a variant X balíkov služieb spracovania podvojného účtovníctva pre mimovládne neziskové organizácie.
MÁTE OTÁZKU?
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Pýtajte sa. Radi vám odpovieme na otázky, týkajúce sa (nielen) nami poskytovaných služieb.
Vaše osobné údaje budeme chrániť a spracovávať za účelom vybavenia vašej požiadavky. Ako záujemci o vedenie účtovníctva vám tiež môžeme posielať e-mailové newslettery na témy okolo účtovníctva a ekonomiky 3. sektora, ktoré by vás mohli zaujímať. Prosíme, ak naše správy dostávať nechcete, odhláste sa hneď v tej prvej. Kompletné informácie a zásady podľa ktorých vaše údaje chránime, nájdete tu >>
„Lepšiu účtovníčku sme si nemohli vybrať ani priať.“
„Vynikajúca spolupráca aj cena za vedenie účtovníctva.“
„Sme veľmi spokojní, ďakujeme.“
„Nie je čo vytknúť. Dobrá spolupráca :)“
VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA PRE 3.SEKTOR
CHCETE nechať vyrásť vašu "neziskovku" vďaka efektívnemu účtovníctvu?
Nechajte si viesť účtovníctvo profesionálmi a staňte sa dôveryhodným partnerom pre vašich partnerov, štát aj verejnosť.
Sme tím špecialistov na účtovníctvo neštátnych škôl a školských zariadení, neziskových organizácií, občianskych združení, nadácií, cirkevných organizácií, politických strán A SME TU PRE VÁS.
POMOHLI SME UŽ VIAC AKO 353 KLIENTOM
Čo hovoria o svojom účtovníctve tí, ktorým už vedieme ekonomiku?
Už 20 rokov sa realizujem v kultúrnom, umeleckom a vzdelávacom sektore. Na základe odporúčaní našich známych sme sa obrátili na ProfiMVO Službu, ktorú sme začali na úvod využívať bolo spracovanie účtovníctva a daní. Boli sme prekvapení, že okrem bežného spracovania „papierov“ sme dostávali aj servis navyše v podobe veľmi príjemného ľudského prístupu a zároveň mnohých odborných rád a usmernení. Ako umelcom nám dokázali zrozumiteľne pretlmočiť nielen legislatívne povinnosti, ale aj možnosti zlepšenia riadenia a efektivity vďaka analytickým informáciám. Tým pádom sme sa odvážili uchádzať sa aj o komplikovanejšie dotačného schémy. Vďaka spolupráci výrazne presahujúcej rámec dodávateľ-odberateľ sme rozšírili spoluprácu o zabezpečenie Miezd a Personalistiky a tiež sa zúčastňujeme ich školení na rôzne témy. Pri rozširovaní našej činnosti sme sa tým pádom logicky obrátili opäť na ProfiMVO. Za nás môžeme firmu len odporučiť.
S účtovníčtvom vám pomôže
jeden z týchto šikovných a spoľahlivých účtovníkov
 
Marcela DOBEŠOVÁ
Marián
VEREŠ
 
Katka
ALBERTOVÁ
Katka
ČERŇANSKÁ
VladimíraDUBOVCOVÁ
Danka
KÚDELKOVÁ
Veronika
VEREŠOVÁ
Mnoho tipov na Facebooku
Všeobecné informácie